*معشیت کیوں نیچے گئی*

2
0

(بات تو سچ ہے مگر بات ہے رسوائی کی)

*پڑھیں ضرور*

ایک شخص “Gree Ac” کی ٹھنڈک سے سو کرصبح “Seiko-5” کے الارم سے اٹھتا ھے “Colgate” سے برش کرتا ہے “Gellet” سے شیو کرکے “Lux” صابن اور “Dove” شیمپو سے نہاتا ہے اور نہانے کے بعد “Levis” کی پینٹ “POLO” شرٹ اور “GUCCI” کے شوز “Jocky” کے socks پہن لیتا ہے چہرے پر “Nevia” کریم لگا کر “Nestlé food” سے ناشتہ کرنے کے بعد “Rayban” کا چشمہ لگا کر “HONDA” کی گاڑی میں بیٹھ کر کام پر چلا جاتا ہے۔

راستے میں ایک جگہ سگنل بند ھوتا ہے وہ جییب سے
“آئی فون 10x” نکالتا ہے اور “زونگ” پر 4G چلانا شروع کر دیتا ہے اتنے میں سبز بتی جلتی ہے آفس پہنچ کر “APPLE” کے کمپیوٹر میں کام میں مشغول ھو جاتا ہے کافی دیر کام کرنے کے بعد اسے بھوک محسوس ھوتی ہے تو “McDonald’s ” سے کھانا اور ساتھ میں “Nestlé ” کا پانی بھی منگواتا ہے۔

کھانے کے بعد “Nescaffe” کی کافی پیتا ہے اور پھر تھوڑا آرام کرنے چلا جاتا ہے کچھ آرام کے بعد “Red Bull” پیتا ھے اور دوبارہ کام میں مشغول ھو جاتا ہے تھوڑا بوریت محسوس ھونے پہ جیب سے Apple کے “I-pods”نکال کے انڈین گانے سنتا ھے ساتھ ھی “TCS” سے ایک پارسل بیرون ملک بھیجواتا ھے اور “PANASONIC” کے لینڈ لائن سے اطلاع کرتا ھے۔ اور “PARKER” کے Pen سے ایک نوٹ لکھتا ھے۔کچھ دیر بعد “ROLEX” کی گھڑی میں ٹائم دیکھتا ہے تو اسے پتہ چلتا ہے کہ واپسی کا وقت ہو گیا ہے تو وہ دوبارہ “HONDA” کی گاڑی اسٹارٹ کرتا ہے اور گھر کے لئے روانہ ہو جاتا ہے۔

کچھ ہی لمحے بعد “Shell” کا پیٹرول پمپ آ جاتا ہے وہاں سے ٹنکی فل کرواتا ہے اور “HYPER STAR” کا رخ کر لیتا ہے سٹور سے بچوں کے لئے “میگی” اور “کنور” کے نوڈلز “CADBARY” KIT KAT” اور “SNIKERS” اور “Nestle” کے مہنگے جوس وغیرہ خرید لیتا ہے سپر سٹور کے ساتھ ہی “PIZZA HUTT” سے وہ بیوی بچوں کے لئے پیزا اور “KFC” سے برگرز کی ڈیل بھی خرید لیتا ہے۔

گھر جا کر کھانا کھانے کے بعد سب گھر والے “SONY” کے Led پر مشہور زمانہ “Geo News” پر مایوسی والی خبریں سن رہے ھوتے ہیں اور ہاتھ میں “Coke” کے گلاس پکڑے ھوتے ہیں کہ خبر آتی ہے کہ پاکستانی روپیہ امریکی ڈالر کے مقابلے میں مزید گر گیا یہ سن کر وہ آگ بگولہ ھو جاتا ہے اور اونچی آواز میں بولتا ہے آخر کیوں پاکستانی کرنسی دن بدن گرتی جا رہی ہے۔

آخر کیوں پاکستانی معیشت ٹھیک ھونے کی بجائے بدتر ہوتی جارہی ہے آخر کیوں۔۔؟؟؟
یہ صرف ایک پاکستانی کی کہانی تھی ایسے کتنے لوگ ھونگے؟
۔
آخر کیوں ہم پورا دن امپورٹڈ اشیاء استعمال کرکے پاکستانی کرنسی گرنے اور معیشت خراب ھونے پر حیران ہوتے ہیں۔۔؟؟؟

آخر کیوں ہم پاکستانی اشیاء کی بجائے امپورٹ اشیا کو ترجیح دیتے ہیں۔۔؟؟؟

مانا کے پاکستانی اشیاء کی کوالٹی زیادہ اچھی نہیں لیکن ہم کوشش تو کر سکتے ہیں آخر کیوں ہم کوشش نہیں کرتے۔۔؟؟؟

آخر کیوں۔۔؟؟؟

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here